2017. augusztus 12., szombat

2017. augusztus 12.


A nyári kihagyás után ismét elkezdődött a kilencévesnek a futballszezon: heti két edzés, hétvégén meccs.



A szurkolást kézimunkával kombináltam.



A meccs után meglátogattuk az egyik volt kolléganőmet. Új, nagyobb helyre költöztek, elfér náluk a (saját szaporítású) futónövény.



Pár napja jöttek csak haza Spanyolországból, onnan hozták ezt az alkoholmentes mustot, jégkockával kínálták. Állítólag tipikus nyári ital ott.



Az új házban még megvoltak a szép régi lámpaernyők a hetvenes évekből.



Újra itthon: szépen nő a bazsalikomom. Nagyon szeretem csipegetni, jó nassolni belőle.



Új futónövénykét vettem nemrég, a neve Ipomea Himmelblau. Csak egy napig maradnak meg a virágai, utána lehullanak, viszont minden nap hajt két-három újabbat. Nem fagytűrő, cserépben van, megpróbálom majd bent átteleltetni. Ha valakinek volt ilyen, kérem ossza meg a tapasztalatait.



A hercegnőruhát kétszer kell vasalni, először a játékvasalóval. Szerencsére nem égeti a kezet,



Én is az alkalomhoz öltöztem, ugyanis most vannak kisvárosunkban a Reneszánsz Napok. Ilyenkor sokan vesznek fel régi stílusú, hosszú, bő ruhákat, szóval nem keltettünk feltűnést, amikor így sétáltunk be a városba. Mellesleg mindkettőnkhöz közel áll ez a stílus.:)


Zsebkendőtartó zsákocskát találtam az egyik régiségboltban. Jó ötlet, megvarrandó!



Sok érdekes dolgot lehet ilyenkor látni a városban, nemcsak a ruhák külünlegesek. Olyan régi házakat, udvarokat is meg lehet néznie a nagyközönségnek, amit máskor nem...



... mint például ezt a XV. században (!) épült házat és picéjét. A tulajdonos (építész) kedvesen végigkalauzolt minket kis birodalmában. 


Köszönöm, hogy végignézted, kukkants be Caro blogjára is!

Rita

4 megjegyzés:

  1. Auch bei uns gibt es manchmal so ein Mittelalter-Fest. Dieses Jahr war es im Juli und die meisten Leute haben eine Verkleidung getragen. Da war sehr interessant.

    VálaszTörlés
  2. Interesant war deine 12 Blicke vom 12. anzuschauen. Ein interessantes Fest hattet ihr!

    VálaszTörlés
  3. Csöppet magamba omlottam. Gratulálok ahhoz, hogy alkalmazkodsz a helyi közösséghez!
    Csini reneszánsz hölgyemények vagytok! Ez a kislány magas lesz, bár ezt nem tudni.
    70-es évek.ooooh,nehéz ma már ahhoz alkalmazkodni stílusban.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem ezeket a "képes riportokat"! :)
    Tetszik a ruhád! Én is szívesen hordanám :)

    VálaszTörlés